ДВ Індустріальний Комп'ютер Ltd.
 | Новини  | Продукти  | Підтримка  | Замовити  |   
PSU DP022 моделі 2007 Інтелектуальний автомобільний блок живлення




DP022 - це блок живлення ATX, максимально адаптований для живлення малопотужних комп'ютерів від одного джерела 12В. Блок живлення DP022 має мікроконтроллер, що контролює і керує роботою різних функций. Він також здійснює моніторинг напруг, температури і комунікацію через COM-порт комп'ютера. Додатково, мікроконтроллер реалізує WatchDog таймер для контролю за роботою комп'ютера. Світлодіод і зумер постійно сигналізують про стан і працездатність. Вони також використовуться для знаходження поломок.

Є чотири основні режими роботи DP022 - Deep Sleep, Sleep, Standby, Power On. DP022 за допомогою мікроконтроллера можна вибрати В DP022 завдяки мікроконтроллеру користувач може вибрати часові настройки, які задають різні часові схеми (установки) запуску/зупинки автомобільного комп'ютера. Ці установки налаштовуються користувачем і зберігаються в EEPROM.

Одною з найбільших проблем для вирішення в автомобілі є забезпечення живлення, коли комп'ютер вимкнений. Навіть при повному вимкненні (standby mode), комп'ютер все одно споживає кілька міліват, необхідних для виявлення способу ввімкнення. Всі БЖ забезпечують 5Vsb (5V standby), щоб материнська плата могла виявити хоча б сигнал PSON. Коли ж комп'ютер знаходиться в режимі suspend/sleep, він споживає ще більше енергії, так як необхідне безперервне живлення RAM. Витрати електроенергії в режимі suspend – декілька Ват. Не важливо наскільки повно заряджена автомобільна батерея, все одно це розрядить батерею за декілька днів. DP022 вирішує це шляхом відключення шини 5Vsb після наперед встановленого проміжку часу (часові установки). DP022 контролює напругу батереї для захисту від глибокого розрядження. Коли заряд батереї падає нижче певного рівня на час, більший ніж задано в попередніх установках, DP022 відключиться і повторно запуститься тільки після того, як вхідна напруга превищить задане значення.

Існує також режим традиційного БЖ без контролю запалення (логіка відключення заблокована) який використовується для не автомобільного застосування.

Характеристики
- Широкий вхідний діапазон (10~19Вольт)
- Може застосовуватись в автомобілях
- Можна живити батерейним живленням
- Оснащений управлінням вмикання-вимикання (установки зі збереженням в EEPROM)
- Сумісність з більшістю плат ITX з 20-вивідним коннектором ATX
- Безшумна робота (без вентилятора, не має рухомих елементів)
- Термоконтроль
- Низьке тепловиділення (к.к.д. більше 88%)
- Монтується в шасі, габаритні розміри: 36x170x31(мм)
- Зв'язок через COM-порт з комп'ютером
Специфікація
- Вихідна потужність 55Вт.
- Вхідна напруга : +10~19В постійного струму (номінальна - 13,5В).
- Вихід : +12В 0~2A | +5В 0~5A | +3,3В 0~5A | -12В 0~0,1A | +5Вsb 0~5A
 (при вхідній напрузі 13,5В)

ЗАУВАЖЕННЯ: сумарний струм на шинах 5Вsb и 5В не перевищує 5A. Використовуйте DP022 тільки з малопотужними материнськими платами (всі VIA C3/C7 CPUs і Pentium-M / CoreDuo), що живлять ядро (Vcore) від шини 5V. Не застосовуйте широковживані материнські плати і 5.25” пристрої CD так как вони часто споживають великий струм по шині 12В. Бажано використовувати диски 2,5”, SlimCDD або FlashDisk так як вони живляться тільки по шині 5В. Не підключайте зарядний пристрій безпосередньо до DP022.


Підключення до бортової мережі автомобіля

Увага! DP022 має підключати і налаштовувати тільки спеціалізований персонал і тільки після вивчення Детального опису
Будь-ласка, знайдіть час і прочитайте детальлний опис до установки DP022 у транспортний засіб. Часто, поспіх при установці спричиняє серйозні пошкодження перетворювача DP022, комп'ютера або навіть електрообладнання автомобіля. Декілька виводів перетворювача DP022 треба під'єднати до різних місць. При установці, двічі перевіряйте полярність підключення виводів вольтметром. НІКОЛИ не використовуйте прикурювач як джерело живлення, так як періодично стан контактів не буде забезпечувати передачу великого струму на Ваш комп'ютер.


Подключіть IGNITION+ до комутованої шини +12 Вольт ( лінія “запалення” або коробка з запобіжниками).

Дротом великого перерізу підключіть виводи GND і POWER до клем (+) и (–) батереї автомобіля. GND можна також підключити до шасі дротом великого перерізу.

Подайте 12 Вольт на IGNITION+, повернувши ключ запалення або клацнувши вимикачем, і Ви готові рухатись!

ЗАУВАЖЕННЯ! DP022 бажано підключати до автомобільної мережі 12В через пристрій захисту від перенапруги (на малюнку показаний заштрихованим). Цей пристрій має поглинати імпульси більші від 20В, що інколи виникають в автомобільній мережі 12В, та має забезпечувати кондуктивний поміхозахист згідно з ISO7637.

Перед установкою в автомобіль, DP022 можна випробувати на стенді. Для вірного випробування на стенді відмітимо такі деталі. Рекомендуємо використовуати тестову напругу постійного струму від 12 до 16 Вольт прикладену до клем POWER (+) и GND (BATTERY) (-). Для успішного випробування найкраще використати 12В батерею. Автомобільної або іншої батереї ємністю не менше 10А/г буде достатньо в більшості випадків. Для стендового тестування достатньо не подключати нікуди IGNITION+. DP022 буде працювати як “простий БЖ” з управлінням від кнопки “POWER”.


Підключення до акумуляторної батереї, що заряджається від мережі змінного струму;
Створення високоефективного джерела бесперебійного живлення

Дротом великого перерізу подключіть лінії GND і POWER до клем (-) і (+) акумуляторної батереї і адаптеру живлення від мережі змінного струму так як показано нижче на малюнку. Адаптер повинен мати прямокутну вихідну характеристику (відсічка за струмом і напругою), узгоджена з параметрами акумуляторної батереї. Таке узгодження досить складне і тут не приводиться.



ЗАУВАЖЕННЯ! Невірно підібраний тип батереї і адаптера можуть бути причиною низької ефективності роботи схеми і навіть виходу з ладу батереї або адаптера.


На головну  | Зв'язатися з нами  | Про нас |