ДВ Індустріальний Комп'ютер Ltd.
 | Новини  | Продукти  | Підтримка  | Замовити  |   
PSU DP024 Інтелектуальний автомобільний блок живлення Вхідна напруга 24В
DP024 - це блок живлення ATX, максимально адаптований для живлення малопотужних комп'ютерів від мережі 24В автомобіля та промислової автоматики в складних температурних умовах. Висока надійність та довгий строк служби досягнуті застосуванням тільки керамічних кондесаторів які не мають такого швидкого старіння як єлектролітичні або навіть танталові чи полімерні (твердотільні) конденсатори. Блок живлення DP024 має мікроконтроллер, що контролює і керує роботою різних функций. Він також здійснює моніторинг напруг, температури і комунікацію через COM-порт комп'ютера. Світлодіод постійно "телеграфує" про стан і працездатність. Додатково, мікроконтроллер реалізує WatchDog таймер для нагляду за работою комп'ютера. Є чотири основні режими роботи DP024 - Deep Sleep, Sleep, Standby, Power On. В DP024 завдяки мікроконтроллеру користувач може вибрати часові настройки, які задають різні часові схеми (установки) запуску/зупинки автомобільного комп'ютера. Ці установки налаштовуються користувачем і зберігаються в EEPROM.

Однією з найбільших проблем для вирішення в автомобілі є забезпечення живлення, коли комп'ютер вимкнений. Навіть при повному вимкненні (standby mode), комп'ютер все одно споживає кілька міліват, необхідних для виявлення способу вмикання. Всі БЖ забезпечують 5Vsb (5V standby), щоб материнська плата могла виявити хоча б сигнал PSON. Коли ж комп'ютер знаходиться в режимі suspend/sleep, він споживає ще більше енергії, так як необхідне безперервне живлення RAM. Витрати електроенергії в режимі suspend – декілька Ват. Не важливо наскільки повно заряджена автомобільна батерея, все одно це розрядить батерею за декілька днів. DP024 вирішує це шляхом відключення шини 5Vsb після наперед встановленого проміжку часу (часові установки). DP024 контролює напругу батереї для захисту від глибокого розрядження. Коли заряд батереї падає нижче певного рівня на час, більший ніж задано в попередніх установках, DP024 відключиться і повторно запуститься тільки після того, як вхідна напруга превищить задане значення.

Існує також режим традиційного БЖ без контролю запалення (логіка відключення заблокована), який використовується для не автомобільного застосування.
Характеристики
- Широкий вхідний діапазон (19~35Вольт)
- Може застосовуватись в автомобілях
- Можна живити батерейним живленням
- Оснащений управлінням вмикання-вимикання (установки зберігаються в EEPROM)
- Сумісність з більшістю плат ITX з 20-вивідним коннектором ATX
- Безшумна робота (не потребує вентилятора)
- Довгий строк служби навіть в умовах температур вище 50ºC
- Термоконтроль
- Низьке тепловиділення (ККД більший за 85%)
- Безкорпусний, монтується в шасі, габаритні розміри: 39x170x27мм
- Зв'язок через COM-порт з комп'ютером
- Реалізує WatchDog таймер для комп'ютера (командами через COM-порт)
Специфікація
- Вихідна потужність 90Вт.
- Вхідна напруга : +19~35В постійного струму (номінальна - 26В).
- Вихід : +12В 0~4A | +5В 0~6A | +3,3В 0~6A | -12В 0~0,1A | +5Вsb 0~6A
  (при вхідній напрузі 26В)

ЗАУВАЖЕННЯ: сумарний струм на шинах 5Вsb и 5В не перевищує 6A. Не підключайте зарядний пристрій безпосередньо до DP024.

Підключення до бортової мережі автомобіля

Увага! DP024 має підключати і налаштовувати тільки спеціалізований персонал і тільки після вивчення Детального опису. Будь-ласка, знайдіть час і прочитайте детальлний опис до установки DP024 у транспортний засіб. Часто, поспіх при установці спричиняє серйозні пошкодження перетворювача DP024, комп'ютера або навіть електрообладнання автомобіля. Декілька виводів перетворювача DP024 треба під'єднати до різних місць. При установці, двічі перевіряйте полярність підключення виводів вольтметром. НІКОЛИ не використовуйте прикурювач як джерело живлення, так як час від часу стан контактів не буде забезпечувати передачу великого струму на Ваш комп'ютер. Також можна скористатися схемою підключення.


Подключіть IGNITION+ до комутованої шини +24 Вольт ( лінія “запалення” або коробка з запобіжниками).

Дротом великого перерізу підключіть виводи GND і POWER до клем (+) и (–) батереї автомобіля. GND можна також підключити до шасі дротом великого перерізу.

Подайте напругу 24 Вольт на IGNITION+, повернувши ключ запалення або клацнувши вимикачем, і Ви готові рухатись!

ЗАУВАЖЕННЯ! DP024 бажано підключати до автомобільної мережі 24В через пристрій захисту від перенапруги (на малюнку показаний заштрихованим). Цей пристрій має поглинати імпульси більші від 40В, що інколи виникають в автомобільній мережі 24В, та має забезпечувати кондуктивний поміхозахист згідно з ISO7637.

Перед установкою в автомобіль, DP024 можна випробувати на стенді. Для вірного випробування на стенді відмітимо такі деталі. Рекомендуємо використовувати тестову напругу постійного струму від 24 до 32 Вольт, прикладену до клем POWER (+) и GND (BATTERY) (-). Для успішного випробування найкраще використати 24В батерею. Автомобільної або іншої батереї ємністю не менше 10А/г буде достатньо в більшості випадків. Для стендового тестування достатньо не подключати нікуди IGNITION+. DP024 буде працювати як “простий БЖ” з керуванням від кнопки “POWER”.


Підключення до акумуляторної батереї, що заряджається від мережі змінного струму.
Створення високоефективного джерела бесперебійного живлення

Дротом великого перерізу підключіть лінії GND і POWER до клем (-) і (+) акумуляторної батереї і адаптера живлення від мережі змінного струму так, як показано нижче на малюнку. Адаптер повинен мати прямокутну вихідну характеристику (відсічка за струмом і напругою), узгоджену з параметрами акумуляторної батереї. Таке узгодження досить складне і тут не приводиться.



ЗАУВАЖЕННЯ! Невірно підібраний тип батереї і адаптера можуть бути причиною низької ефективності роботи схеми і навіть виходу з ладу батереї або адаптера.

На головну  | Зв'язатися з нами  | Про нас |