ДВ Індустріальний Комп'ютер Ltd.
 | Новини  | Продукти  | Підтримка  | Замовити  |   
PSU DP024 Інтелектуальний автомобільний блок живлення Вхідна напруга 24В
DP024 - це блок живлення ATX, максимально адаптований для живлення малопотужних комп'ютерів від мережі 24В автомобіля. Блок живлення DP024 має мікроконтроллер, що контролює і керує роботою різних функций. Він також здійснює моніторинг напруг, температури і комунікацію через COM-порт комп'ютера. Додатково, мікроконтроллер реалізує WatchDog таймер для контролю за роботою комп'ютера. Світлодіод постійно сигналізує про стан і працездатність. Він також використовується для знаходження поломок. Хоч DP024 і не вимагає примусового охолодження, він реалізує программно-аппаратний пристрій, для автоматичного управління швидкістю обертання двох вентиляторів в залежності від температури. Зменшення швидкості обертання вентиляторів при зниженні температури зменшує акустичний шум, подовжує строк служби вентиляторів та зменшує споживання енергії. Використання двох вентиляторів, керованих від DP024, дає можливість побудувати систему надлишкового охолодження та дозволяє створити стійке до відмов обладнання для довгострокової експлуатації. Для забезпечення роботи при низьких температурах DP024 може виконувати функції термостата з підігрівачем.
Є чотири основні режими роботи DP024 - Deep Sleep, Sleep, Standby, Power On. В DP024 завдяки мікроконтроллеру користувач може вибрати часові настройки, які задають різні часові схеми (установки) запуску/зупинки автомобільного комп'ютера. Ці установки налаштовуються користувачем і зберігаються в EEPROM.

Однією з найбільших проблем для вирішення в автомобілі є забезпечення живлення, коли комп'ютер вимкнений. Навіть при повному вимкненні (standby mode), комп'ютер все одно споживає кілька міліват, необхідних для виявлення способу вмикання. Всі БЖ забезпечують 5Vsb (5V standby), щоб материнська плата могла виявити хоча б сигнал PSON. Коли ж комп'ютер знаходиться в режимі suspend/sleep, він споживає ще більше енергії, так як необхідне безперервне живлення RAM. Витрати електроенергії в режимі suspend – декілька Ват. Не важливо наскільки повно заряджена автомобільна батерея, все одно це розрядить батерею за декілька днів. DP024 вирішує це шляхом відключення шини 5Vsb після наперед встановленого проміжку часу (часові установки). DP024 контролює напругу батереї для захисту від глибокого розрядження. Коли заряд батереї падає нижче певного рівня на час, більший ніж задано в попередніх установках, DP024 відключиться і повторно запуститься тільки після того, як вхідна напруга превищить задане значення.

Існує також режим традиційного БЖ без контролю запалення (логіка відключення заблокована), який використовується для не автомобільного застосування.

Функція термостата для підігріву системи при температурі нижче 0ºC та управління двома вентиляторами для надійного охлодження при високих температурах разом з термоконролем за двома датчикам (зовнішнім і внутрішнім) дозволяє створити надійне і довговічне обладнання.
Характеристики
- Широкий вхідний діапазон (19~35Вольт)
- Може застосовуватись в автомобілях
- Можна живити батерейним живленням
- Оснащений управлінням вмикання-вимикання (установки зберігаються в EEPROM)
- Сумісність з більшістю плат ITX з 20-вивідним коннектором ATX
- Безшумна робота (не потребує вентилятора)
- Можливість управління двома стандартними 12В вентиляторами (з 3-ма виводами)
- Реалізує термостат, вмикаючи нагрівач при температурі нижче 0ºC
- Термоконтроль
- Низьке тепловиділення (ККД більший за 85%)
- Безкорпусний, монтується в шасі, габаритні розміри: 36x170x26мм
- Зв'язок через COM-порт з комп'ютером
Специфікація
- Вихідна потужність 90Вт.
- Вхідна напруга : +19~35В постійного струму (номінальна - 26В).
- Вихід : +12В 0~4A | +5В 0~6A | +3,3В 0~6A | -12В 0~0,1A | +5Вsb 0~6A
  (при вхідній напрузі 26В)

ЗАУВАЖЕННЯ: сумарний струм на шинах 5Вsb и 5В не перевищує 6A. Не підключайте зарядний пристрій безпосередньо до DP024.

Підключення до бортової мережі автомобіля

Увага! DP024 має підключати і налаштовувати тільки спеціалізований персонал і тільки після вивчення Детального опису. Будь-ласка, знайдіть час і прочитайте детальлний опис до установки DP024 у транспортний засіб. Часто, поспіх при установці спричиняє серйозні пошкодження перетворювача DP024, комп'ютера або навіть електрообладнання автомобіля. Декілька виводів перетворювача DP024 треба під'єднати до різних місць. При установці, двічі перевіряйте полярність підключення виводів вольтметром. НІКОЛИ не використовуйте прикурювач як джерело живлення, так як час від часу стан контактів не буде забезпечувати передачу великого струму на Ваш комп'ютер.


Подключіть IGNITION+ до комутованої шини +24 Вольт ( лінія “запалення” або коробка з запобіжниками).

Дротом великого перерізу підключіть виводи GND і POWER до клем (+) и (–) батереї автомобіля. GND можна також підключити до шасі дротом великого перерізу.

Подайте напругу 24 Вольт на IGNITION+, повернувши ключ запалення або клацнувши вимикачем, і Ви готові рухатись!

ЗАУВАЖЕННЯ! DP024 бажано підключати до автомобільної мережі 24В через пристрій захисту від перенапруги (на малюнку показаний заштрихованим). Цей пристрій має поглинати імпульси більші від 40В, що інколи виникають в автомобільній мережі 24В, та має забезпечувати кондуктивний поміхозахист згідно з ISO7637.

Перед установкою в автомобіль, DP024 можна випробувати на стенді. Для вірного випробування на стенді відмітимо такі деталі. Рекомендуємо використовувати тестову напругу постійного струму від 24 до 32 Вольт, прикладену до клем POWER (+) и GND (BATTERY) (-). Для успішного випробування найкраще використати 24В батерею. Автомобільної або іншої батереї ємністю не менше 10А/г буде достатньо в більшості випадків. Для стендового тестування достатньо не подключати нікуди IGNITION+. DP024 буде працювати як “простий БЖ” з керуванням від кнопки “POWER”.


Підключення до акумуляторної батереї, що заряджається від мережі змінного струму.
Створення високоефективного джерела бесперебійного живлення

Дротом великого перерізу підключіть лінії GND і POWER до клем (-) і (+) акумуляторної батереї і адаптера живлення від мережі змінного струму так, як показано нижче на малюнку. Адаптер повинен мати прямокутну вихідну характеристику (відсічка за струмом і напругою), узгоджену з параметрами акумуляторної батереї. Таке узгодження досить складне і тут не приводиться.



ЗАУВАЖЕННЯ! Невірно підібраний тип батереї і адаптера можуть бути причиною низької ефективності роботи схеми і навіть виходу з ладу батереї або адаптера.

На головну  | Зв'язатися з нами  | Про нас |